שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

רצועות לשעונים-האחריות מכסה את כל הנזקים כולל נזק לקוח (קרע וכו’) למשך 12 חודשים מיום הקניה בהצגת הוכחת נזק
*האחריות אינה מכסה שבר בתפס הרצועה לשעון

כבלים מטענים ומתאמים- האחריות מכסה שימוש סביר במוצר ואינה מכסה שבר ו/או קרע

כיסויים, מעמדים, מדבקות לאיירפודס-האחריות אינה מכסה קרע או בלאי סביר של המוצר

בכל שאלה ועניין תוכלו לפנות אלינו באמצעות הדף צרו קשר

בוודאי אנו סולקים אשראי בתקנים המחמירים ביותר ובנוסף פרטי הלקוח מוצפנים בתקן SSL כמפורט במדיניות הפרטיות

 

מדיניות משלוחים

ההזמנה תישלח תוך יום עסקים* מרגע אימות התשלום באמצעות משלוח מהיר עד הדלת. זמן ההגעה לסוג משלוח זה הינו 3-5 ימי עסקים
למען הסר הספק, ימי עסקים הינם ימי א’ עד ה’ לא כולל יום ו’, שבת, ערבי חג, חג וימי שבתון.

*במידה וכל המוצרים אשר הוזמנו קיימים במלאי

ההזמנה תישלח תוך יום עסקים* מרגע אימות התשלום באמצעות שירות Pickup של UPS. זמן ההגעה לסוג משלוח זה הינו 3-5 ימי עסקים, המשלוח יישלח לנקודה אשר נבחרה ע״י הלקוח בעת ביצוע הרכישה, ייתכנו מקרים שנקודת האיסוף תשתנה בהתאם לזמינות והחלטת חברת המשלוחים.
למען הסר הספק, ימי עסקים הינם ימי א’ עד ה’ לא כולל יום ו’, שבת, ערבי חג, חג וימי שבתון.

*במידה וכל המוצרים אשר הוזמנו קיימים במלאי

ניתן לאסוף הזמנות לאחר תיאום מראש ולא יאוחר מ24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה מהכתובת: הנחושת 3 תל אביב.
ניתן לאסוף בימים א׳-ה׳ בשעות: 12:00-19:00

במידה וביצעת הזמנה באיסוף עצמי תתקבל הודעה/שיחת טלפון אשר מהווה אישור להגיע לאסוף את החבילה ממשרדינו לאחר כ24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה (למעט ימי שבת, חג וכו)

אל תפספסו מבצעים שווים על מבחר ענק של מוצרים